Total Pageviews

Monday, July 1, 2013

PESTA BUKU ANTARABANGSA 2013.........ADEK SOOFEA

AS SALAM........

 Kak ngah Soofea atau nama manja kat ngumah....."Adek soofea",anak akak nombor 2 dalam diam-diam telah menyertai pertandingan fotografi baru-baru niii.....anjuran TELAGA BIRU dengan tema "SOLAT DI MANA-MANA' ........ patutlah semasa perjalanan kami untuk ziarah dan umrah ke Turki,Mekah dan Madinah baru-baru niii,dialah orang yang paling sibuk dan rajin merakam perjalanan kami......ermmmm ada udang sebalik batu rupanya.  

Alhamdullillah,walaupun bukan tempat pertama,kedua atau ketiga......habis tuuu nombor berapa ek? hehehehe......walaupun cuma saguhati jerrr tetapi ibu dan ayah merasa bangga atas keberanian Adek untuk mencuba........tambahan adek seorang jerr peserta dari murid-murid sekolah,kira oklah tuuu kan.......Si Ayah lagilah bangga,nak tau kenapa?jommmm layan gambar-gambar di bawah:-


 
Hadiah di sampaikan oleh Dr. Hj Zahazan Mohamad (orangnya sangat tawaduk dan baik hatinya......sempat juga mendoakan kejayaan untuk Adek Soofea sehingga Adek terkesima)
 
 
Gen-Q ....... Manual Remaja Bertakwa isu no.23
 

 Tadaaaa.......haaaa inilah gambar yang telah memenangi pertandingan tuuuu........6 keping gambar yang di kirim,gambar iiiini juga menjadi pilihan juri.......takdir Si Ayah dan Si Anak rupanya.
 Masjid Biru Istanbul,Turki. 
 

2 comments:

  1. woww..tahniah wat adik soofea ye!! tahniah gak wat bapanya yg telah memikat hati juri..hehehe!! pasnih lehla soofea wat partime jd fotografer lak..kan!

    ReplyDelete
  2. hehehe.....as salam n hiii,tq inahar ali,selamat berpuasa....masak apa ari nii ek?......nak tanya ade koleksi "gila-gila" lama dulu tak,i citer ngan anak2 dorang excited nak tau especially "Manja Long"..... best ek penghibur masa kat Gemilang n Fajar.

    ReplyDelete