Total Pageviews

Thursday, August 12, 2010

Last Kopek....Last Minit....Last Show!!!!!..Berbaloi-Baloi........






.........wareh ko,kata Awie.....iyo!! wareh jari hantu.....kata Nabil!!!...haahahaa..sporting dorg nih!!!
congrats n good luck to Nabil n Awie......tq kata Awie,.....doakan saya berjaya ya kak,kata Nabil......InsyaAllah.


datang ngan sape ni????...tu!!! hb saya kat sana tu.....ooooo ajaklah hb masuk,mehlah sini...
piss,piss kak....2 pair 2 pair,bukan MLM kak.....cute Nabil...pandai layan peminat.....
tengok!!! belakang tu ada si Nanu Baharuddin......nak jugakkkk!!!!


Salam......nak share ngan uolls ni,excited sangat.....lama dah tak buat kerjo ni,sebenarnya.....pertamanya nak ucapkan tk tk bebanyak pada hubby yang melayan jiwa ini...hahahahaaa,sekali sekala mengada-ngada org sayanglah.......jangan selalu sangat nanti org tak larat.........saya dah lama bagi hints kat hubby,sajer ngesel2 dia.....nak gi Istana Budaya,nak rasa nasi lemak yang menurut kata Dato Siti..tersangatlah sedapnya...ya ke????........sebenarnya ada d musical teater yg berlangsung mulai 27hb Julai 2010.....tau apa????? Cucu-cucu eeeh salah pulak...CUCI-CUCI d MUSICAL........mula-mula merajuk rasa hati...almaklum org tak layan kita,apa tak nye...dah nak abisss ....yalah ari ni dah 9hb Julai,sok dah 10hbJulai ...hai!!!! tak de canlah nampaknya,merajuk berpanjanganlah gamaknya....Ussshhhh.....last kopek,last minit,last show.....woooiiittt....rupa2nya nak dapat kezutan disaat akhir......macam kena karen rasanya.....layan2lah pic tu ya!!!!.......kat bawah ni ada video...muka org puas hati...hajat tercapailah katakan.....tk tk (terimakasih) ke sekian kali kepada suamiku...tak jemu2 melayan....LOVE U DARLING.

video